Εταιρική πολιτική

Όλοι οι εργαζόμενοι στην ΜΙΧΑΗΛ Μ. ΤΣΟΝΤΟΣ Α.Ε., Διοίκηση και Προσωπικό, δεσμεύονται να λειτουργούν πάντα μέσα στα πλαίσια των εφαρμοζόμενων κανονισμών και της ισχύουσας νομοθεσίας, έχοντας σαν βασική και αδιαπραγμάτευτη επιδίωξη την πλήρη και συνεπή ικανοποίηση των ενδιαφερόμενων από την ύπαρξη και λειτουργία της μερών αναφορικά με την ποιότητα των προϊόντων και υπηρεσιών της και την από μέρους της διαχείριση των περιβαλλοντικών θεμάτων και των θεμάτων που σχετίζονται με την υγεία και την ασφάλεια στην εργασία.

Αυτή η δέσμευση υλοποιείται μέσα από την ανάπτυξη και εφαρμογή ενός Συστήματος Εταιρικής Διαχείρισης που ανταποκρίνεται πλήρως στις απαιτήσεις των προτύπων ISO 9001:2015, EN ISO 14001:2015 και ΟΗSΑS 18001:2007 και χαρακτηρίζεται από:

Συνεχή προσπάθεια για:

  • Την αποσαφήνιση του πλαισίου λειτουργίας και των αλλαγών του.
  • Την κατανόηση των υπαρχουσών και μελλοντικών αναγκών των Πελατών της Εταιρείας και του ισχύοντος νομοθετικού και κανονιστικού περιβάλλοντός της.
  • Την αναζήτηση με σκοπό τον εντοπισμό υλικών, διεργασιών, προϊόντων και εκπομπών που αφορούν τη λειτουργία της και προκαλούν ή μπορούν να προκαλέσουν αρνητικές περιβαλλοντικές επιπτώσεις και προσδιορισμό και εφαρμογή μέτρων για την αποφυγή, τη μείωση ή τον έλεγχο των επιπτώσεων αυτών, όπου αυτό είναι δυνατό και οικονομικά βιώσιμο.
  • Την έρευνα με σκοπό τον εντοπισμό, την αναγνώριση της ταυτότητας και την αξιολόγηση των κινδύνων που προκύπτουν για το προσωπικό, τις εγκαταστάσεις, τους Υπεργολάβους και όλους όσους επηρεάζονται από τη λειτουργία της και προσδιορισμό και εφαρμογή μέτρων για την αποφυγή, τη μείωση ή τον έλεγχο των επιπτώσεων αυτών.
  • Την ανάπτυξη και διατήρηση ενός εργασιακού περιβάλλοντος που να καθιστά δυνατή την ενεργό συμμετοχή του ανθρώπινου δυναμικού, την αξιοποίηση των δυνατοτήτων του προς όφελος της Εταιρείας και την έμπρακτη αναγνώριση της προσφοράς του
  • Τη διατήρηση σε πλήρη εγρήγορση του προσωπικού και των στελεχών της σε θέματα που σχετίζονται με την ποιότητα, το περιβάλλον και την υγεία και ασφάλεια στην εργασία.
  • Την εξασφάλιση συνθηκών ασφαλούς εργασίας σε όλους τους εργασιακούς χώρους (γραφεία και εργοτάξια), με έμφαση στην πρόληψη των εργατικών ατυχημάτων και των επαγγελματικών ασθενειών και λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων προστασίας και ετοιμότητας έναντι καταστάσεων εκτάκτου ανάγκης.
  • Την ανάπτυξη και διατήρηση επικοινωνίας και άριστων σχέσεων συνεργασίας με τους προμηθευτές και υπεργολάβους, την τοπική κοινωνία, αλλά και με κάθε αρμόδιο φορέα με σκοπό την εύρυθμη λειτουργία της Εταιρείας και την αποτελεσματική διαχείριση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων και των κινδύνων που προκύπτουν για την υγεία και την ασφάλεια στην εργασία.
  • Την περιοδική ανασκόπηση της ορθότητας του τρόπου λειτουργίας και της αποτελεσματικότητάς της στη διαχείριση ζητημάτων που αφορούν στην ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών της, στο περιβάλλον και στην υγεία και ασφάλεια στην εργασία και αναζήτηση τρόπων για τη συνεχή βελτίωσή της.
  • Την αξιοποίηση των αποτελεσμάτων από τον τρόπο λειτουργίας της για λήψη αποφάσεων και για εξάλειψη και πρόληψη ανεπιθύμητων καταστάσεων, με στόχο τη συνεχή βελτίωση των προϊόντων της δραστηριότητάς της καθώς και του τρόπου λειτουργίας της.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗΣ

Η ΜΙΧΑΗΛ Μ. ΤΣΟΝΤΟΣ Α.Ε. καταδικάζει κάθε μορφής βία και παρενόχληση που εκδηλώνεται κατά τη διάρκεια της εργασίας, είτε συνδέεται με αυτήν είτε προκύπτει από αυτήν, συμπεριλαμβανομένης της βίας και παρενόχλησης λόγω φύλου και της σεξουαλικής παρενόχλησης και δηλώνει τη μηδενική της ανοχή σε περιστατικά βίας και παρενόχλησης στον εργασιακό χώρο. Συγκεκριμένα:

  1. Η ΜΙΧΑΗΛ Μ. ΤΣΟΝΤΟΣ Α.Ε. τηρεί όλα τα μέτρα και τις υποχρεώσεις που αφορούν στην εφαρμογή των διατάξεων του Μέρους II του ν. 4808/2021 για την πρόληψη και την αντιμετώπιση κάθε μορφής βίας και παρενόχλησης, συμπεριλαμβανομένης της βίας και παρενόχλησης λόγω φύλου και της σεξουαλικής παρενόχλησης.
  2. Σκοπός της πολιτικής αυτής είναι η δημιουργία και εδραίωση ενός περιβάλλοντος εργασίας το οποίο σέβεται, προωθεί και διασφαλίζει την ανθρώπινη αξιοπρέπεια και το δικαίωμα κάθε προσώπου σε έναν κόσμο εργασίας χωρίς βία και παρενόχληση. H ΜΙΧΑΗΛ Μ. ΤΣΟΝΤΟΣ Α.Ε. δηλώνει ότι αναγνωρίζει, σέβεται και προστατεύει το δικαίωμα κάθε εργαζόμενου/ης σε ένα εργασιακό περιβάλλον χωρίς βία και παρενόχληση και ότι δεν ανέχεται καμία τέτοια συμπεριφορά, οποιοσδήποτε μορφής από οποιοδήποτε πρόσωπο.
  3. Η παρούσα πολιτική υιοθετείται σύμφωνα με τα άρθρα 9 και 10 του ν. 4808/2021 και την κατ’ εφαρμογή αυτών κανονιστική νομοθεσία, αφορά τα πρόσωπα της παρ. 1 του άρθρου 3 του ν. 4808/2021 και ισχύει εφεξής παράλληλα με την Εταιρική Πολιτική της ΜΙΧΑΗΛ Μ. ΤΣΟΝΤΟΣ Α.Ε..

Όλοι οι εργαζόμενοι στην ΜΙΧΑΗΛ Μ. ΤΣΟΝΤΟΣ Α.Ε., Διοίκηση και Προσωπικό, δεσμεύονται να λειτουργούν πάντα μέσα στο πλαίσιο της παρούσας πολιτικής, έχοντας ως βασική επιδίωξη Α. την πρόληψη και καταπολέμηση των μορφών συμπεριφοράς βίας και παρενόχλησης και Β. την αποτελεσματική διαχείριση τέτοιου είδους περιστατικών εφόσον προκύψουν.

 

Α. Πρόληψη και καταπολέμηση της βίας και της παρενόχλησης στην εργασία

α) Η εταιρεία, σε συνεργασία με όλα τα τμήματά της και τον αρμόδιο ιατρό εργασίας, προβαίνει σε εκτίμηση των κινδύνων βίας και παρενόχλησης στην εργασία, ενισχύοντας την έννοια των ψυχοκοινωνικών κινδύνων στην μελέτη εκτίμησης επαγγελματικού κινδύνου, λαμβάνοντας υπόψη τυχόν εγγενή επικινδυνότητα που πηγάζει από τη φύση της δραστηριότητας, τη θέση εργασίας, παράγοντες όπως το φύλο και η ηλικία ή άλλα χαρακτηριστικά που αποτελούν λόγους διάκρισης, καθώς και κινδύνων που αφορούν ειδικές ομάδες εργαζομένων (όπως νεοπροσληφθέντες).

β) Η εταιρεία λαμβάνει μέτρα για την πρόληψη, τον έλεγχο, τον περιορισμό και την αντιμετώπιση των κινδύνων αυτών, καθώς και για την παρακολούθηση τέτοιων περιστατικών ή μορφών συμπεριφοράς. Ενδεικτικά, η εταιρεία:

  • επιδιώκει τις καλές σχέσεις μεταξύ των εργαζομένων της και ενθαρρύνει τη διατήρηση ενός εργασιακού κλίματος όπου ο σεβασμός στην ανθρώπινη αξιοπρέπεια, η συνεργασία και η αλληλοβοήθεια είναι βασικές αξίες,
  • διασφαλίζει ανοικτή επικοινωνία με τον εργοδότη και τους άμεσα προϊσταμένους και συναδέλφους,
  • έχει θεσπίσει διαδικασία διαχείρισης αναφορών/καταγγελιών σύμφωνα με το μέρος Β. της παρούσης,
  • εξασφαλίζει ότι οι εργαζόμενοι έχουν την απαραίτητη εκπαίδευση και πληροφόρηση για να ασκήσουν τα καθήκοντά τους, ιδιαίτερα σε θέσεις εργασίας που έχουν μεγαλύτερη επικινδυνότητα για την εκδήλωση περιστατικών βίας και παρενόχλησης (π.χ. εργασία κατά ομάδες, εργασία νύκτα, αργίες και σε απομονωμένους χώρους),
  • φροντίζει ώστε οι συνθήκες εργασίας να είναι κατάλληλες (π.χ. φωτισμός, καθαριότητα, ασφάλεια του χώρου) και φιλικές για όλους τους εργαζόμενους τηρουμένων, πάντa των προβλεπόμενων νομοθετικών διατάξεων,
  • προβαίνει σε δράσεις για την ευαισθητοποίηση των εργαζομένων σε υγιή πρότυπα συμπεριφοράς (π.χ. αποφυγή εξαρτήσεων), αλλά και σε ζητήματα που αφορούν ευάλωτες κατηγορίες εργαζομένων,
  • καθοδηγεί και υποστηρίζει τα θύματα βίας και παρενόχλησης καθώς και τα θύματα ενδοοικογενειακής βίας για την επανένταξή τους στο χώρο εργασίας,
  • εκπαιδεύει τους εργαζόμενους στις διαδικασίες διαχείρισης περιστατικών βίας,
  • αξιολογεί σε τακτική βάση την αποτελεσματικότητα των εφαρμοζόμενων προληπτικών μέτρων και των μέτρων αντιμετώπισης και αναλόγως προβαίνει σε αναθεώρηση/επικαιροποίηση της εκτίμησης των κινδύνων και των μέτρων.

γ) Η εταιρεία προβαίνει σε ενέργειες ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του προσωπικού και δεσμεύεται να παρέχει σε αυτό πληροφορίες σε προσβάσιμες μορφές, ανάλογα με την περίπτωση, για τους κινδύνους βίας και παρενόχλησης καθώς και για τα σχετιζόμενα μέτρα πρόληψης και προστασίας, για τις διαδικασίες που υφίστανται σε επίπεδο εταιρείας και για τις δυνατότητες που δίνονται από το νόμο σε περίπτωση τέτοιων περιστατικών. Στο πλαίσιο ευαισθητοποίησης του προσωπικού η εταιρεία οργανώνει στοχευμένες συναντήσεις για τη συζήτηση σχετικών θεμάτων και την έγκαιρη αντιμετώπιση δυνητικών κινδύνων. Επίσης, ενθαρρύνει τη συμμετοχή των στελεχών της Διοίκησης και εκπροσώπων των εργαζομένων σε επιμορφωτικά σεμινάρια σχετικά με την αναγνώριση και διαχείριση κινδύνων βίας και παρενόχλησης στην εργασία.

δ) Η εταιρεία παρέχει πληροφορίες για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των εργαζομένων και του εργοδότη, καθώς και των ατόμων που ασκούν το διευθυντικό δικαίωμα ή εκπροσωπούν τον εργοδότη, στο μέτρο και στον βαθμό της δικής τους ευθύνης, σε περίπτωση εκδήλωσης ή αναφοράς ή καταγγελίας τέτοιων περιστατικών, καθώς και για τη σχετική διαδικασία υποδοχής και εξέτασης καταγγελιών. Σε περίπτωση που ένα πρόσωπο θίγεται από περιστατικό βίας και παρενόχλησης κατά την πρόσβαση σε απασχόληση, κατά τη διάρκεια της εργασιακής σχέσης ή ακόμη και αν η σύμβαση ή σχέση εργασίας στο πλαίσιο της οποίας φέρεται ότι εκδηλώθηκε το περιστατικό ή η συμπεριφορά έχει λήξει, έχει δικαίωμα: i) δικαστικής προστασίας, ii) προσφυγής, υποβολής καταγγελίας και αίτησης για διενέργεια έρευνας εργατικής διαφοράς στην Επιθεώρηση Εργασίας, στο πλαίσιο των κατά νόμο αρμοδιοτήτων της, iii) αναφοράς στον Συνήγορο του Πολίτη, στο πλαίσιο των κατά νόμο αρμοδιοτήτων του, καθώς και iv) καταγγελίας εντός της επιχείρησης σύμφωνα με την πολιτική διαχείρισης των καταγγελιών. Σε κάθε περίπτωση, όταν προκύπτει αναφορά ή καταγγελία τέτοιας συμπεριφοράς εντός της επιχείρησης, το θιγόμενο πρόσωπο διατηρεί κάθε δικαίωμά του να προσφύγει σε κάθε αρμόδια αρχή.

Τα στοιχεία επικοινωνίας με τις αρμόδιες διοικητικές αρχές περιλαμβάνουν:

  • Σώμα Επιθεώρησης Εργασίας : ενιαία τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης πολιτών 1555, ηλεκτρονική υποβολή ανώνυμης καταγγελίας https://apps.sepenet.gr/portal/anonymous
  • Συνήγορος του Πολίτη : τηλ. (+30) 213 1306 600, email. press@synigoros.gr, ηλεκτρονική υποβολή αναφοράς https://www.synigoros.gr/el/anafora/ipovoli-anaforas
  • Τηλεφωνική Γραμμή SOS 15900 άμεσης ψυχολογικής υποστήριξης και συμβουλευτικής γυναικών θυμάτων έμφυλης βίας

Τα δικαιώματα και οι συνέπειες από τη μη συμμόρφωση στο πλαίσιο της σχέσης απασχόλησης, προβλέπονται στα άρθρα 12-15 του ν. 4808/2021 και συμπληρώνονται σε επίπεδο επιχείρησης από τη διαδικασία αναφοράς/καταγγελίας περιστατικών βίας ή παρενόχλησης, όπως υιοθετείται και περιγράφεται στο μέρος Β. της παρούσης.

ε) Η εταιρεία ορίζει ως πρόσωπο αναφοράς («σύνδεσμο») για την καθοδήγηση και ενημέρωση των εργαζομένων αναφορικά με την πρόληψη και την αντιμετώπιση της βίας και παρενόχλησης στην εργασία, τον προϊστάμενο τμήματος προσωπικού της εταιρείας. Ο ρόλος του είναι ενημερωτικός και έγκειται στο να καθοδηγεί και να ενημερώνει τους εργαζομένους, ανεξαρτήτως εάν του απευθύνονται με αφορμή περιστατικό ή καταγγελία για περιστατικό βίας και παρενόχλησης ή όχι. Η πρόσβαση των εργαζομένων στο πρόσωπο αναφοράς δύναται να γίνεται δια ζώσης με επίσκεψη στο γραφείο του, τηλεφωνικά στο (+30) 28210 88038 – εσωτ.710 ή ηλεκτρονικά στο respect@tsontos.gr.

Σε κάθε περίπτωση, το πρόσωπο αναφοράς δεσμεύεται για την προστασία των Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ΔΠΧ), τα οποία μπορεί να περιέλθουν σε γνώση του κατά την άσκηση του ρόλου του.

στ) Η εταιρεία διασφαλίζει την προστασία της απασχόλησης και την υποστήριξη εργαζομένων θυμάτων ενδοοικογενειακής βίας, κατά το δυνατόν, με κάθε πρόσφορο μέσο ή εύλογη προσαρμογή, λαμβάνοντας μέτρα που περιλαμβάνουν την παροχή ειδικής άδειας ή ευέλικτων ρυθμίσεων εργασίας έπειτα από αίτημα του εργαζόμενου θύματος ενδοοικογενειακής βίας, με σκοπό την υποστήριξή του στη διατήρηση της εργασίας και στην ομαλή του επανένταξη μετά από τέτοια περιστατικά, ιδιαίτερα στις περιπτώσεις που υπάρχουν ανήλικα τέκνα ή τέκνα με αναπηρίες ή σοβαρά νοσήματα.

 

Β. Διαδικασία υποδοχής και εξέτασης καταγγελιών

α) Η εταιρεία εγγυάται ασφαλείς και εύκολα προσβάσιμους διαύλους επικοινωνίας για την υποδοχή των καταγγελιών και ορίζει ως αρμόδιο πρόσωπο εντός της επιχείρησης για την παραλαβή και την εξέταση των καταγγελιών και την ενημέρωση των καταγγελλόντων, το πρόσωπο αναφοράς/ σύνδεσμο της παρ. Α.ε. της παρούσης. Αν εμπλεκόμενος στη καταγγελία είναι το πρόσωπο αναφοράς, η καταγγελία υποβάλλεται στο αμέσως επόμενο ιεραρχικά πρόσωπο σύμφωνα με το οργανόγραμμα της εταιρείας.

Το πρόσωπο αναφοράς θα υποδέχεται, θα εξετάζει και θα διαχειρίζεται τις καταγγελίες ή παράπονα των θιγομένων προσώπων για συμπεριφορές βίας ή παρενόχλησης. Κάθε καταγγελία ή παράπονο θα πρέπει να υποβάλλεται στο αρμόδιο πρόσωπο, είτε αυτοπροσώπως είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση email respect@tsontos.gr.

Σε κάθε περίπτωση, το πρόσωπο αναφοράς θα ενημερώνει τον θιγόμενο για τη δυνατότητά του, σε οποιαδήποτε φάση της διαδικασίας που ακολουθείται εντός της επιχείρησης, να υποβάλει επίσης καταγγελία στις αρμόδιες διοικητικές αρχές στο πλαίσιο της αρμοδιότητάς τους (Επιθεώρηση Εργασίας και Συνήγορο του Πολίτη) καθώς και στις δικαστικές αρχές, κατ’ επιλογή του.

β) Η εταιρεία και κάθε αρμόδιο πρόσωπο/υπηρεσία αυτής δεσμεύονται να παραλαμβάνουν και να μην εμποδίζουν την παραλαβή, να διερευνούν και να διαχειρίζονται άμεσα κάθε τέτοια καταγγελία, να ερευνούν και να εξετάζουν τα καταγγελλόμενα με αμεροληψία και σεβασμό στην ανθρώπινη αξιοπρέπεια, καθώς και να λαμβάνουν άμεσα μέτρα για την προστασία του θιγόμενου. Στο πλαίσιο αυτό, το αρμόδιο πρόσωπο αναφοράς, λαμβάνοντας υπόψη όλα τα στοιχεία και τις απόψεις των εμπλεκόμενων προσώπων, ενεργοποιεί τη Διαδικασία Διαχείρισης Μηνυμάτων της εταιρείας με σκοπό την έκδοση πορίσματος για τη βασιμότητα ή μη της καταγγελίας. Σε κάθε περίπτωση, αποτελεί δέσμευση της εταιρείας η τήρηση εμπιστευτικότητας και η προστασία των Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ΔΠΧ), τα οποία συλλέγονται κατά την άσκηση των ως άνω καθηκόντων.

γ) Ανεξαρτήτως της έκβασης της καταγγελίας απαγορεύονται ρητά παντός είδους αντίποινα και περαιτέρω θυματοποίηση του καταγγέλλοντα από οποιοδήποτε εργαζόμενο ή άλλον καθ’ οιονδήποτε τρόπο συνεργαζόμενο με την εταιρεία. Σε κάθε περίπτωση, η εταιρεία δεσμεύεται ότι τηρεί την υποχρέωση απαγόρευσης αντιποίνων, σύμφωνα με το άρθρο 13 του ν. 4808/2021 και με τις διατάξεις της εργατικής νομοθεσίας. Συγκεκριμένα, απαγορεύεται και είναι άκυρη η καταγγελία ή η με οποιονδήποτε τρόπο λύση της έννομης σχέσης στην οποία στηρίζεται η απασχόληση, καθώς και κάθε άλλη δυσμενής μεταχείριση του καταγγέλλοντος, εφόσον συνιστά εκδικητική συμπεριφορά ή αντίμετρο: α) για λόγους φύλου ή οικογενειακής κατάστασης, β) όταν συνιστά εκδικητική συμπεριφορά του εργοδότη, λόγω μη ενδοτικότητας του εργαζομένου σε σεξουαλική ή άλλη παρενόχληση σε βάρος του, γ) όταν γίνεται ως αντίδραση του εργοδότη σε διαμαρτυρία, καταγγελία, μαρτυρία ή οποιαδήποτε άλλη ενέργεια του θιγόμενου προσώπου.

δ) Σε περίπτωση διαπίστωσης παραβίασης της απαγόρευσης βίας και παρενόχλησης στην εργασία, υπάρχουν συνέπειες, με την εταιρεία να προβαίνει στη λήψη όλων των απαραίτητων, πρόσφορων και ανάλογων μέτρων κατά περίπτωση σε βάρος του καταγγελλόμενου, προκειμένου να εμποδιστεί και να μην επαναληφθεί παρόμοιο περιστατικό ή συμπεριφορά. Λαμβανομένης υπόψη της βαρύτητας και σοβαρότητας της παραβίασης τα επιβαλλόμενα μέτρα στον καταγγελλόμενο μπορεί να περιλαμβάνουν τη σύσταση συμμόρφωσης, την αλλαγή θέσης, ωραρίου, τόπου ή τρόπου παροχής εργασίας ή την καταγγελία της σχέσης απασχόλησης ή συνεργασίας, με την επιφύλαξη της απαγόρευσης της κατάχρησης δικαιώματος του άρθρου 281 του Αστικού Κώδικα.

Κάθε πρόσωπο που υφίσταται περιστατικό βίας και παρενόχλησης σε βάρος του, έχει δικαίωμα να αποχωρήσει από τον εργασιακό χώρο για εύλογο χρόνο, χωρίς στέρηση μισθού ή άλλη δυσμενή συνέπεια, εφόσον προηγουμένως ενημερώσει εγγράφως τον εργοδότη και κατά την εύλογη πεποίθησή του ότι υφίσταται επικείμενος σοβαρός κίνδυνος για τη ζωή, την υγεία ή την ασφάλειά του, ιδίως, όταν ο εργοδότης είναι ο δράστης τέτοιας συμπεριφοράς ή όταν δεν λαμβάνει τα απαραίτητα πρόσφορα μέτρα ώστε να αποκαταστήσει την εργασιακή ειρήνη, ή όταν τα μέτρα αυτά δεν είναι ικανά για να σταματήσουν τη συμπεριφορά βίας και παρενόχλησης. Σε κάθε περίπτωση, η παραβίαση της απαγόρευσης βίας και παρενόχλησης στην εργασία γεννά εκτός των άλλων αξίωση για πλήρη αποζημίωση του θιγόμενου προσώπου, η οποία καλύπτει τη θετική και αποθετική του ζημία, καθώς και την ηθική βλάβη.

ε) Η εταιρεία και κάθε αρμόδιο πρόσωπο/υπηρεσία αυτής δεσμεύονται να συνεργάζονται με κάθε αρμόδια δημόσια, διοικητική ή δικαστική αρχή, η οποία, είτε αυτεπάγγελτα είτε κατόπιν υποβολής αιτήματος από θιγόμενο πρόσωπο, στο πλαίσιο της αρμοδιότητάς της, αιτείται την παροχή στοιχείων ή πληροφοριών και δεσμεύονται να παρέχουν συνδρομή και πρόσβαση στα στοιχεία. Προς το σκοπό αυτό, όποια στοιχεία συγκεντρώνουν, σε κάθε μορφή, διατηρούνται σε σχετικό φάκελο τηρουμένων των διατάξεων του ν. 4624/2019, περί λειτουργίας της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα και μέτρων εφαρμογής του Κανονισμού (ΕΕ) 2016/679.

 

ΜΙΧΑΗΛ Μ. ΤΣΟΝΤΟΣ - ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
ΕΣΠΑ Banner